Sayfalar

FİYATLARIMIZI İNSTAGRAM HESABINDAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ.

3 Aralık 2014 Çarşamba

Doğum Günü Hediyelikleri

Herkese merhaba
Bu çalışmam araba sevdalısı kızımın doğum günü hediyelikleri...
Doğum gününde davetlilere dağıtılmak üzere muhakkak bişeyler tasarlıyorum.

Öncelikle kızımın düşüncelerini soruyorum.Yanıtlarına göre seçtiklerimi sunuyorum önüne...
Araba tutkusu o kadar çok ki örnekler arasından seçtiği bu oldu.
Annesi başladı çalışmalara ardından. 
Keçe , eva kağıtları ve düğme ile bütünlüğü yakaladık.
3 rakamının önünde kendi fotoğrafı var (photoshoplanarak silindiler yayınlamak için)
Severek çalıştığım bu işlerimin resimlerini de sizlerle paylaşıyorum.Örnek olursa ne mutlu bana. 
Sevgiye sağlık :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...