Sayfalar

FİYATLARIMIZI İNSTAGRAM HESABINDAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ.

18 Kasım 2013 Pazartesi

Ne marka dikis makinası almalı?

Günaydın herkeslere...Benim sizlerin uzmanlık alanınıza giren bir sorum olacak.Dikiş makinası almak gibi bir düşüncem var.Elde dikiş yaptım ama bu oldukça zor :( Şu aralar da bir şirkette çalışıyorum.Zamanım oldukça az dikiş için.Makina şart anlayacağınız.Ama bana dikiş makinası modeli ile ilgili lütfen yardım edin...


Çok çeşitli kapsamlı makinalar...Ve ben daha önce dikiş makinası kullanmadım ifadelerimden de anlamış olabilirsiniz :) Acemi mi? Evet acemi. Ama makina konusunda :) Bana yardım edin ne yapayım??? :(
Mesela singerden Promise 1412 modeli çıkacakmış.Bu da resmi.



Promise 1409 kullanan var  mı?Benzer olabilir mi?Nasıl ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...